Kære Skank #20

Først og fremmest; TAK! Tak fordi du sendte den pæne tatoverede svensker over mod min Facebook. Jeg skrev med ham hele lørdag. Jeg tror vi skal giftes. Og tror måske også han har et barn? Ups. Men hey, det går nok det hele. Så længe han tager sin pæne popo og hans lyserøde  MMA-shorts med hjem til Amager.
Og nu vil jeg komme med et kærligt råd: TAG SÅ UD OG BOL!!! Jeg synes du skal holde fast i din gentlerøv og tage på date med ham. Øl og et spil billard, så burde den være hjemme.

Jeg synes samtidig, det er vildt, at vi efterhånden har valgt hver vores app. Synes Candidate var for krævende. Men jeg er måske også mere klar til “knep og farvel” end du er for tiden – også selvom det er dig, der har lært mig det. Måske er det også bare endnu et bevis på, at jeg er følelsesmæssigt afstumpet. Men tag ham Gentlerøven. Han er en blanding af alt det du bedst kan lide. 

Har du snakket med din psykolog om din eks? Han hjemsøger dig meget for tiden. Men jeg håber besøget udenfor hans lejlighed gav dig en ro, ellers siger du til, ikk? Jeg bliver også hjemsøgt af Løven. Han har fundet ud af, at jeg har blokeret hans SMS’er og opkald, for nu diskuterer vi over mail. Er man så voksen? Uanset hvad, så brugte jeg et par dage på mit køkkengulv med tårer i øjnene og min mor i røret.

Jeg er nået til et punkt, hvor jeg ikke savner Løven. Jeg savner den illusion vi var. Jeg har indset, at jeg måske bare var forelsket i den drøm, som jeg placerede ham i. Har efterfølgende snakket med flere veninder, der alle har sagt, at de kunne se, hvordan jeg langsomt mistede mig selv i vores forhold. Alt foregik på hans principper. Mine principper forsvandt i takt med at mine diagnoser ekspanderede. 

Jeg læste dit brev mens jeg vandrede rundt i Roskilde. Spørg ikke hvorfor. Burde ikke tage så langt væk fra Amager nogensinde. Det er ikke sundt for mig. Efter jeg havde læst delen om din eks, hvordan du var taget hjem til ham for at se om, der var lys i vinduet. Der stod en mand foran mig. Samme bukser. Samme trøje. Samme tatoveringer. Samme manbun. Samme solbriller. Som Løven. Jeg nåede lige at tage et skridt baglæns og gøre klar til at løbe væk inden han vente sit hoved, så jeg kunne se hans profil. Det var ikke Løven. Men det nåede lige at blive til et lille angstanfald. Skøn lørdag.

Hvad jeg har brugt de sidste par dage på? Jeg har slappet helt af. Søndag aften kom HBFF forbi. Vi så intet TV, men snakkede. Det var så skønt at kunne få luft om alle mine mandeproblemer. Grine og lige få lidt perspektiv på tilværelsen. Vi har byttet roller nu. Han er slutty og jeg har fundet et kyskhedsbælte frem og givet Sleske John nøglen.

Nå. Men HBFF sov hos mig til mandag. Vi gjorde klar til at se Game of Thrones om morgenen, da han finder ud af, at han skal arbejde en halv time senere end normalt. Det var egentligt fint nok. Bortset fra, at Sleske John og jeg havde en aftale kl 7:30 imorges. Han arbejder jo nat, så han ville kunne forbi, så snart han havde fri fra job. Sleske John ringer og siger, at han er der 7:45 – og fordi han altid er 10 minutter forsinket, regnede jeg også med, at han var det igår. Skank. Det var han ikke.

Da klokken bliver kvart i otte ligger HBFF i sengen kun iført underbukser og hører dårlig rapmusik. Jeg har taget min kaffe med ud på toilettet og gør klar til at morgenskide, da det pludselig ringer på døren. Hele situationen var så komisk, at jeg simpelthen var ved at brække mig af grin – flere gange. 

Jeg får presset lorten ud, skyndt mig at tørre og hive bukserne op. Imens har Sleske John ringet på 3 gange og ringet til min telefon 2 gange. Jeg må lige hurtigt skrive “to sek!”. Jeg buzzer ham og HBFF råber lidt panisk, “ER HAN PÅ VEJ OP AD TRAPPEN?!” Fuck fuck ja. Selvom HBFF og jeg jo ikke boller, så er det stadig lidt akavet at lade de to støde på hinanden i opgangen. Jeg har trods alt ligget og nusset HBFF hele natten… Oooog mærket hans penis mod min lænd.

Skank. Jeg følte mig så beskidt (på den gode måde). Jeg får samlet alle HBFFs ting sammen. Skubbet ham ud i køkkenet og åbnet bagdøren. “VI SES!” Råber vi i kor. Han får et kindkys og jeg smækker ham ude, imens han ikke står iført andet end sin arbejdstrøje, et par sokker og sine underbukser. Alle hans ting lå omkring ham – og så havde han en kop kaffe i hånden.

Jeg får smækket døren i og løber ud til hoveddøren. Der står Sleske John. Helt upåvirket, imens jeg var ved at dø af stress.

Sådan startede min mandag morgen.

Håber du var mindre stresset og havde færre mænd at jonglere med.

Derefter slappede vi fuldstændig af igår. Vi drak lidt vin, lidt kaffe, spiste lidt mad, så et par film, lå i ske, kyssede (meget!) og så sagde jeg nej tak til hans penis, fordi han efter en hed makeoutsession havde læbestift i hele ansigtet. Det kunne jeg ikke tage seriøst. Plus; han lignede en klovn. Og jeg er virkelig bange for klovne. Så ja. Det var ikke så heldigt. Tror jeg laver samme stunt som jeg gjorde, dengang Løven og jeg lige havde mødt hinanden. Åbner døren kun iført undertøj, stiletter, røde læber og et forklæde, imens jeg sørger for, at maden er klar i ovnen efter en hurtig quickie.

Jeg tror dog jeg dropper Sleske John efter sex. Medmindre han er en sexgud. Nu må vi se. Og nu holder jeg kæft.

Ha’ en fantastisk dag med alle de pæne mænd på jobbet. Hils Fugtigfyren. Jeg tænker stadig på ham og hans stramme skjorte. Nam.

Hold dig stram min skat.

/Hoe.

Skriv en kommentar